Rokin Mestarit 2008

(ve značné zkratce se skrytým poselstvím)

Změny počasí z tropických veder na tropické deště byly fajn.
Alkoholu se vypilo tolik, že by to opilo všechny velryby na světě.

Radim nerozbil ani jeden meloun hlavou, šetří plantáže.
Opravdu pozoruhodný odér Uličky smrti jen tak nezapomenu.
Kravál jako při testu atomové bomby, nebo spíš několika, vládl okolí.

Ani fotek moc nemám, což mi připomíná, že je po mně někdo chtěl.
Spát na drnu je vážně osvěžující, a ani vám k tomu nemusí kapat na hlavu.
I když jsem se snažil, Treiba jsem neviděl, zato si mě všimla Zvěmi.

Navštívil jsem vystoupení celé poloviny kapel, kvůli kterým jsem jel.
Enormní množství enormně opilých lidí dokreslovalo atmosféru.
Jestli byly mé modlitby vyslyšeny, zloděj si mých peněz moc neužil.
Exkrement story bych rád slyšel ještě podesáté, bylo to působivé.
Davy lidí v černém mě pronásledovaly až do snů, Bílá orchidej taky.
U některých mě zaujala schopnost říct větu, v níž slušné byly jen předložky.

Žádné komentáře: