Tillina

Detaily jsou někdy důležité, víme?

Trip do Kopřivnice byl nanejvýš čarovný.
Trip cestou do Kopřivnice byl nanejvýš čarovný.

Tráva nakonec zůstala pod sněhem a možná to tak bylo lepší.
Tráva nakonec zůstala pod sněhem v Maďarsku a možná to tak bylo lepší.

Poprvé jsem měl z conu houby.
Poprvé jsem měl na conu houby.
____________________________________________

Můj report z Koprconu 2013 měl původně sestávat z těchto sedmi souvětí, každopádně pak jsem si všiml, že už mi do dovršení roční kvóty zbývá jediný příspěvek, takže se asi přeci jen trochu rozepíšu. Je tedy silně pravděpodobné, že se na následujících řádcích objeví i něco, co se conu vůbec netýká a týkat nikdy nebude, se s tim smiřte.

Letos jsem to vzal s Václavem Strohonošem o den dřív zkratkou přes Žamberk a Stalinov a stálo to za to. Úřední osoba nás toho docela dost naučil a mám pocit, že většiny lituje nebo litovat brzy bude.
Možná za to mohla magie, ale někde kolem Převorova jsem byl na pár momentů ochoten akceptovat skutečnost, že existují barvy jako fuchsiová, tyrkysová a lila a bylo mi nad slunce jasné, že letošní tričko rozhodně nebude cihlově červené, jak se prezentovalo; Brodkem jsme prokazatelně projížděli třikrát a Simbacca v něm dvakrát dostal pěkně blbý nápad. VlaCon se tedy rozhodně povedl.
Kopřivnice překvapila dvakrát: poprvé nezvykle vysokým počtem divných lidí v lokálce, skoro to vypadalo, že se zase vrací do módy společné sjíždění, podruhé naprosto luxusní burgerárnou.
Ačkoliv jsem na Koprconu byl, počítám-li dobře, už poosmé, dělal jsem toho letos, jsa kripl, suverénně nejméně. Žádné přenášení židlí, lavic a projektorů, minimum hlídání, jediný úkol pro rychlou spojku, smích povolen. Většinu času jsem tradičně strávil v bezprostředním okolí recepce, tlachal o kravinách více či méně reálných a dával si Čaj alespoň do jedné zdravé nohy.
Valla vyvěsila petici, abych si tu druhou nechal uříznout a pořídil si dřevěnou. Podepsalo to sedmadvacet lidí včetně Hodora a mě.
Maďarský Kököt, pán náš vezdejší, nedorazil, a to přestože na něj čekali tři apoštolové, svatý Buzz Rakeťák a lahev Strohu. Jakožto jeho uctívači jsme se nicméně shodli na tom, že napíšeme novou, lepší Bibli. A že ho k tomu vlastně vůbec nepotřebujeme.
Asi poprvé v životě jsem něco vyhrál v tombole a byla to přesně taková píčovina, jaká se dala čekat. Letos jsem měl i kousek dortu, a ač byl stylizovaný do kokota v karbonitu, chutnal skvostně.
Gerilová linie přednášek na chodbě se nakonec nekonala a zamýšlenou masivní propagační kampaň jsem taky skrouhl na nezbytné verbální minimum bez letáků. Stejně chyběl vzkazník, tak by nebylo kam to věšet.
V zadní kapse světlých kalhot mi praskla zářivě zelená fixka, kterou jsem nic nekreslil, ani se na to nechystal, vážně, a vytvořila mi na zadku unikátní radioaktivní cutie mark pravého Čajoděje.
Ty houbičky byly nějaké rozbité, ale výprava trpaslíků s pekáčem kamenů do Kišperka byla čarovná tak jako tak. Trochu se bojím fotek.
Tess je zase těhotná a Wyrrgy brumbora.
Vinou zmatků při balení jsem tam letos zapomněl rekordní množství věcí, to jest víc než jednu, ale taky jsem si přivezl podložku pod myš s logem Hvězdné, vole, flotily.
Od pátku do neděle jsem potkal šest koček a ve čtvrtek husitského kněze, co se v mládí zhulil a myslel si, že je vodník.
Leontýnka po dobu naší nepřítomnosti nic nerozbila, což je s podivem, neboť prochází bouřlivou pubertou a mění se z kočky české tulení na mongolskou kočku pirátskou.


A ostatně soudím, že by Jediland měl být aktualizován, arrr.

Žádné komentáře: