Vaihdannaisuus

A je tu další hádanka pro chytré hlavy.

Ve frontě F před kasou K v nejmenovaném supermarketu NS stojí množina pěti lidí, Č15, přičemž Č1 je nejblíže ke kase K, Č5 naopak nejdále.
Člověk Č3 si náhodou všimne, že zatímco množina prvků v košících lidí Č1, Č2, Č3 (tedy jeho samotného) a Č5 je přibližně stejná a výrazně nenulová, člověk Č4 košík nemá a její nákup sestává ze dvou prvků, čímžto se v daném kontextu vlastně limitně blíží nule. Nabídne tedy člověku Č4, aby se i se svou půllitrovou vodou PV svazkem ředkviček SŘ posunula před něj, protože on nikam nespěchá, Č4 s povděkem přijímá a ti dva si mění místa v sekvenci.

Otázka #1: Jak se touto rošádou změní doba odbavení pro Č3, Č4 a Č5?
Odpověď #1, maskovaná: Č4 ušetří celou výrazně nenulovou dobu odbavení Č3, Č3 ztratí téměř nulovou dobu odbavení Č4, pro Č5 se nemění vůbec nic.

Otázka #2: Proč na mě ta píča Č5 pět minut řvala, co že si to dovoluju, že musí domů za manželem v invalidním důchodu a já ji hrozně zdržuju?

Odpověď #2, taky maskovaná: Nemám tucha, ale ostatně soudím, že by Jediland měl být aktualizován.  

2 komentáře:

Gwen řekl(a)...

To víš, když budou řekvičky a voda odbaveny dřív, než to měl vesmír v úmyslu, určitě dojde místní katastrofě, nebe zčerná, ptáci budou padat z oblohy, řeky vyschnou a pak potečou pozpátku a stromy budou místo listí nést brambory.

A mimochodem, pročpak jsi si nenapsal o Jéžiška? Zklamalo mě, že jako první nebyl tvůj komentář... :)

Bragi řekl(a)...

Já bych to letos nestíhal, rozhodně ne v tom rozsahu, co v předchozích ročnících, což by mě mrzelo. Ale příští rok to třeba zase do první trojky dotáhnu :D