Järven


Tenhle obrázek, respektive jeho originál, jsem nedávno hledal asi dvě hodiny jenom proto, že mě vlastní alter ego přesvědčilo k jeho použití proti vzrůstající oblibě adopce draků. V mojí hlavě je občas solidní peklo (ve smyslu fucking hell, což je sice stejné jako copulating pandemonium, ale má to větší tradiční a emocionální náboj, jak jsem se teď dozvěděl v jedné chytré a docela sprosté knížce), ale to je teď vedlejší. Hlavní je, že když jsem ho už našel, zjistil jsem, že by bylo celkem plýtvání ho zase hodit do propadliště dějin a pořádně ho nevyužít.
Světe, střes se, tohle je teprve začátek.

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

a ta knížka se jmenuje jak? :D

Bragi řekl(a)...

Swearing - A Social History of Foul Language, Oaths and Profanity in English by Geoffrey Hughes. Vřele doporučuju, ty nejzajímavější kousky tady sice v dohledné době hodlám vypíchnout, ale... to bolí.

Unknown řekl(a)...

Ha, díky :) Já siříkala, jestli zase nespáchal něco Eric Partridge, kterýžto spáchal Shakespeare´s Bawdy, což je knížečka, která rozebírá zase sexuální narážky v dílech Shakespeara... *loupe očkem, kde by si tu publikaci mohla sehnat* :)