Tilliksi

Statisticky vzato, letošní KoprCon pro mě znamenal mimo jiné toto:
(rekordní či jinak pozoruhodné hodnoty jsou označeny červeným vykřičníkem)

Pátek
Prospáno hodin ze čtvrtku na pátek: 3 !
Spolucestujících ve vlaku z Prahy: 0 !
Spolucestujících ve vlaku z Hranic na Moravě: 1
Praharukyhorení redundantně zahlášeno: 1
Zpoždění vlaku na odjezdu z Prahy v minutách: 25
Zpoždění na příjezdu do Kopřivnice v minutách, přestože nám ujel jediný spoj: 10 !
Přednášek navštíveno: 0
Já versus chřipka: 1:0

Sobota
Prospáno hodin z pátku na sobotu: 16 !
Čas zjištění, že je venku sníh: 12:20
Do conu korun investováno: 39
Do Lewinina multiple choice testu možností přidáno: 4
Oduševnělých bublin k admirálu Ackbarovi přimalováno: 3
Přednášek navštíveno: 0
Já versus chřipka: 1:1

Neděle
Prospáno hodin ze soboty na neděli: 7
Přednášek navštíveno: 0
Čas odjezdu z Kopřivnice: 13:38
Čas příjezdu do Prahy: 9:15 (pondělí ! )
Čas příjezdu na Spořilov: 15:20
Já versus chřipka: 2:1

Součet
Pravdivostní hodnota výroku „bylo to super“: 1
Doba, po niž jsem měl vzorově připnutou vstupenku, v minutách: 32
Lidí mnou vyloženě postrádáno: 5 !
Lidí mnou vyloženě nepostrádáno: 2
Počet mnou navštívených přednášek: 0
Počet mých vstupů do Star Wars místnosti: 1 (kvůli stěhování židlí ! )
Počet mnou umytých kusů nádobí, včetně lžiček: 52
Litrů čaje vypito: 2,3


Děkovačka letos nebude, bo by se to sem nevlezlo a taky by mě pak nejspíš někdo předběhl v achievementu „první report“, takže místo toho nahodím pár skandálních poznatků:

Čokoláda z fontány byla v pořádku, ale v ovoci jsem nalezl důmyslně ukrytý pyridoxin a kyselinu L-askorbovou. Silně pochybuji, že šlo o náhodu.
Ace šikanovaly malé děti tím, že nad ním naprosto suverénně vyhrávaly Mario Kart.
Artoo se pobaveně dívala, jak jí Ondra mlátí muže.
El se strašlivě zle koukala, pořád a na všechny.
Innes pašovala lidi do organizátorské tělocvičny.
Johauna se letos ožírala doma, zaučuje v tomto umění svého sedmiletého syna.
Kubík Kovářů se společně se svou ženou, zastánkyní elfů, na půl dne vypařili kamsi ku Zlínu.
Lewin se podezřele důkladně zajímala o tumory, či co to bylo.
Lord chce sundat letadlo. A detektory kovů ho můžou tak nanejvýš pobavit.
Mia dala přednost akci podivných individuí před prvním posazením vlastní dcery.
Padmé hrála do roztrhání těla a zlomila si nohu. Organizátoři jí pak nejen odmítli poskytnout základní ošetření, nýbrž musela hru dokončit a ještě se usmívat.
Salla zákeřně odloudila přítele od Sid, ta se utápí v schizofrenní krizi a dostává ultimátum od nejbližších kamarádek, aby si zpacifikovala vlastní alter ego, sic zhyne.
Tess nejela, je totiž těhotná, ale to ji neomlouvá.
Vojta už má nejen internet, ale i poslání zničit svět. Nebo tak něco.
Vooj-tae verbálně zesměšňoval regionální menšinu, do které sám patří.

Tyto poznatky se zejména nemusí zakládat na pravdě.

A jeden vtip závěrem:

Potkají se dva conaři a nikoho nepomlouvají.


12 komentářů:

Innes řekl(a)...

Lewin: Těch možností jsi mi připsal 5 :P
Innes: Ta tělocvična nebyla organizátorská :P

Gwen řekl(a)...

Uvědomuješ si, co si tím jedním prohlášením právě spustil za paniku?

Tess řekl(a)...

A ještě nepravdivým :D

Tess řekl(a)...

I když... radši bych byla těhotná než nejet na Koprcon a ještě k tomu psát 400 SWOT analýz :(

Kendra řekl(a)...

Tess, já už se těšila, jak ti to malé stvoření na conu okostýmujeme, zkazíme, rozmazlíme :D

Champie dostane zcela seriózně na prdel.

Johnak řekl(a)...

Tess těhotná není, ale od včerejška má dítě Voden... :-)

Tess řekl(a)...

Kendro, /jestli ten prcek bude, tak na con přijede okostýmovanej :D
Ne, fakt, rodinu plánujem. Ale jaksi nám ještě neběží dodací lhůta. A kdo se mě bude ptát, jestli jsem těhotná, tomu ukousnu hlavu :D
Však až to bude aktuální, tak se to stejnak neutají.

Bragi řekl(a)...

Pravda už dneska nikoho neohromí (ten ani ta), každopádně výsledný poprask se mi líbí, v to jsem ani nedoufal, asi to začnu testovat ve velkém :)

Chinchilla řekl(a)...

To s tím sezením je mystifikace! :) Babysitteři mají moc bujnou představivost...

Salla řekl(a)...

Protestuji proti slovu zakerne! Ja mela hlad a Toeb vypadal ponekud bezprizorne :).

Kendra řekl(a)...

Založ conový bulvár, pravidelnou dávku emocí.

Jakub Kovář řekl(a)...

Já pro ženu jenom s Ráďou a Artoo večer jel, jinak jsem v sobotu odpoledne asi tři-čtyři hodiny přednášel :)