Terve tiron merkit


Normálním lidem stačí napsat si čas od času drabble.
Já normální nejsem, a tak jsem to dnešní napsal ve staré angličtině, což by stačilo i většině šílených lidí. Mně ne.
Tak jsem sedl k fotokrámu, chvíli si hrál a vytvořil tento pseudomanuskript: [link]. Super je, že za pět a půl hodiny vstávám, abych stihl dojít k zubaři a tak.

Tady je přepis pro ty, co by to náhodou zajímalo a náhodou to nevyčetli z obrázku:
Hit wæs wundorlic weder bi Bryttweala byrg
and þær wæs galdrygea gehæfde gylden hring,
modwlonc meowle wæs heo and ælfscienne,
hire hær wæs birnende beorht and swa wæs sunne.
Ac heo cyrten wæs and creaslic, buton aglac heo næs,
forþæt for heo, for þær and fra, wandriende wæs,
þa gelamp hit þæt gestarode heo Camelot up hylles hrof
and sægde heo ðas word þæt wæreon wit and rof:
„Hwæt, ic geman ænlic hwene and ðæt sceard bið ealle.
Ic cunnode to blawende þistel þæt ic fand neah helle,
bezva nápad, do prdele!“
Nu siehstu þæt Lace Hlæfdige hæfde heardan dæg.

Prostě krátký příběh o tom, kterak se Paní Jezera zhulila pekelným bodláčím, klasika.
A když už jsem u drabblů (haha, kdy jsem nebyl?), tak bych taky rád využil příležitosti a propagoval tu hromadnější akci, kde se podobné zvrhlosti píšou: Čtvrtý ročník akce Duben měsíc drabble začíná již brzy a již dnes je možné jej propagovat oficiálním bannerem, který je ale dle mého skromného názoru tak nepěkný a tak zbytečně velký, že jsem si z dlouhé chvíle udělal svůj. Samozřejmě ho nikdo nepochopí, ale to je umělecký záměr a hlavně ho s dalšími ročníky nebudu muset měnit.




Tak běžte psát a ostatně soudím, že by Jediland měl být aktualizován.

2 komentáře:

Kendra řekl(a)...

Banner je špica, jen my méně chápavé osoby jsme musely dostat kontext. Dmd cóóó? Jo aha...

A Tess jsme včera promlouvali do duše, abys věděl. Měl bys přidat na kalibru, na konstantní jemný nátlak se prý dá zvyknout, což nechceme.

Bragi řekl(a)...

To, že to bez kontextu nejde pochopit, je taky umělecký záměr.

A kdo je Tess?