Tillista

Poznatky z KoprConu:
(které nezasvěcený pravděpodobně nepochopí, nebo je pochopí špatně, což však může být i mým záměrem)

Nejprve obecné:
- Přijít na nádraží minutu před srazem a být tam sám je poměrně frustrující zážitek.
- Příště doporučuji hanit místní domorodé obyvatelstvo trochu méně nahlas, nebo přinejmenším trénovat chytání dlažebních kostek a molotovových koktejlů.
- Lidi (dva), ježto mě srali loni, mě letos srali ještě víc a příště už je asi na potkání odpravím.
- Program jsem letos viděl celkem dvakrát, tento trend hodlám dále rozvíjet.
- Kopřivnice je fakt strašně daleko. Úředním jazykem je tam severní vietnamština, národní pochoutkou hamburger z čínského bistra a hlavní exportní devizou jsou medvědí kožešiny.
- Mezi šestou a sedmou hodinou ráno je i na conu celkem nuda, ale i tak stálo za to nejít spát.
- Zjistil jsem, že projdu mezi těmi tyčemi u schodů vedle tělocvičny, aniž bych šel bokem. Ostatní z tohoto poznatku nevypadali až tak nadšeně.
- Více lidí si zuby čistí než myje, nicméně to hodlám ještě ověřit anketou.
- Jediové jsou děsní násoskové, tedy hlavně ta jedna.
- Musím si někde sehnat ten děsivý film se zájmenem v názvu.
- Kombinace wookiee-ookiees a piva je daleko lepší, než se vám bude kdokoliv snažit namluvit.
- Holiday Special se nepouštěl, což je dobře, protože jsem s sebou neměl dostatečné množství psychotropních látek k jeho dostatečnému pochopení.
- Asi si to budu ještě muset zopakovat, ale i bez toho už se docela dobře vyznám v klasifikaci ewočích útočných kamenů.
- Z celého víkendu mám přesně jednu fotku.
- Byla tam přesně jedna upírka a nechal jsem ji žít. Čistě ze zvědavosti.
- Stormtroopery jde strašně snadno obelstít. Problém je, že pokud nechcete jednoho ošálit dvakrát, musíte jim někam namalovat značku, jinak je nerozeznáte.
- Trekkies mají novou módu pro ošetřovnu (modré uniformy) a divný smysl pro humor.
- Za drobné asistence jsem vymyslel bestiální příběhovou zkratku pro Equilibrium, která mojí postavě uspíší putování. Neřiditelná dračice, zatoulaná Cesna a hospoda plná upírů included. A pak pojedu na tomhle dobýt hrad.
- Představou hořícího stromku jsem se zaměstnal na podezřele dlouhou dobu.
- Tahat v neděli židle sem a tam jde i bez cedulky organizátora.
- Na zpáteční cestě jsem díky absenci Tess směl říct „Praha ruky hore!“, což mi děsně zvedlo sebevědomí a dovolilo odškrtnout další položku z celoživotního to-do listu.
- Měl bych si už pořídit nějaký ten kostým. V Ikee měli zrovna nedávno docela kvalitní koberce.
- Darth Santa mi zní exponenciálně lépe než Santa Vader, ale to je asi otázka vkusu.


A teď ke konkrétním individuím:
(původně jsem tu chtěl všechny aspoň trochu urazit kvůli nějakému tomu flejmu, ale něco mi říká, že se to tak úplně nepovedlo, tak se mi ozvěte příště, já vám to vynahradím)

- Ace (to je ten, jehož příspěvky tvoří asi třetinu warnetu) má poněkud zvráceně rád vítr.
- Albi zjevně skáče jako o závod.
- Discord mi zkazil mexickou vlnu a je tímto povýšen do stavu vlnolamy.
- Admirálu Innes stačí zle se podívat na oceán a ten se s děsem rozestoupí.
- Lena mluví, fakt! Údajně i litevsky, ale na to si ještě tak dva roky počkáme.
- Lewin umí děsivě dobře antropologii, na Ewoka.
- Lord rád obírá lidi nejen o vzpomínky, ale i o prachy.
- Padmé zákeřně kope do holeně, když ji člověk v dobré víře plácne po bolavých zádech.
- Randlaf neví, proč je v názvu Radegastu 2k+8 ta osmička. Já bych teda teorii měl.
- Sid si ještě pořád plete finštinu s norštinou, smörja.
- Tess by mouše vlas na hlavě nezkřivila.
- Treib nedorazil, perkele.
- Vojta u očividně internet má.

1 komentář:

Milan Pavlíček řekl(a)...

Veřejně oznamuji, že:

- S tyčemi u tělocvičny mám letos jen samé kvalitní zkušenosti, a pokud by někoho zajímalo, kdo potrhal provázky zamezující vstupu na schodiště při tyčích nalézající, byl to Mighoupt a učinil tak skokem střemhlav na ně.

- Stormtroopery jde strašně snadno obelstít, a je prakticky nemožné, že by se nějaký nechal ošálit jen jednou.

- Chtěl bych být uražen, ale jakožto vlnolama mohu pouze rozrážet.

- Mě nekopla.

- Reaguju, což značí: jsem potěšen!