sEMOfori

Něco na tenhle způsob jsem chystal už na Silvestra, ale nestačily mi barvičky, tak alespoň minulý týden.


Viděl jsem The Pagan Queen, čtvrtý nejdeniálnější1 film, jaký jsem kdy viděl, a úplně nejvíc nejdeniálnější film bez žraloků, jaký jsem kdy viděl. Vřele doporučuji a u jednoho zhlédnutí rozhodně nezůstanu.
Současný notebook mám teprve dva a půl roku a už jsem si dokonce i nastavil čtečku otisků prstů tak, aby fungovala, a nemusím se tedy štvát se svým úžasným osmnáctimístným heslem. Měl jsem to v plánu už krátce po jeho pořízení, ale nějak mi ušlo flegma.
I když jsem si předměty do letního semestru začal zapisovat ihned po spuštění systému, to jest v době, kdy je jeho užívání většinou o zdraví, do semináře psychofonetiky jsem se zapsat nestihl. A zcela seriózně jsem se na něj fakt těšil.








1 Blend2 z adjektiv debilní a geniální.
2 Též splynulina, kufříkové slovo nebo portmanteau. A asi bych neměl dělat vysvětlivky k vysvětlivkám, co?  



Žádné komentáře: