Perkellion


Víte, co mě baví?
Vytvářet nové světy. Vzít pár mrtvých předmětů a nedotažených nápadů a postavit z toho nový, funkční mikrokosmos. S. T. Coleridge by ze mě měl určitě radost.

Víte, co mě fakt nebaví?
Dělat výše zmíněné pro bandu neschopných debilů, což mám tu smůlu dělat právě teď.

O roleplayingu a Lineage jsem se tu určitě už zmiňoval několikrát, nikdy však moc do hloubky. Svým názorem, že je to hra na podobné věci naprosto nevhodná, se netajím, přesto jsem však nabídl pomocné chapadlo těm, co o tom věděli úplné kulové, ale měli aspoň nějaký entuziasmus. Jestli máte tu smůlu, že už jsem vám o Dwyllionu říkal, tak se zpětně omlouvám, fakt jsem netušil, že to bude přes veškeré snahy až takový průser. O veškerých peprných detailech z akce „pojďme si udělat RP server“ se rozepíšu později, tenhle post je tu z toho důvodu, že jsem sem za srpen nenapsal vůbec nic.
Napsal jsem toho ale hromadu jak do školy, tak právě k reáliím nového světa, a to včetně pár mockpostů, kde jsem si vylíval oprávněnou frustraci. Jako první to pochopitelně odnesli elfové, viz následující charakteristika jejich rasy. Aby nedošlo k omylu, nejedná se o žádné vandalství, jen jsem připravoval vzorový text a při té příležitosti se trochu rozjel.

(poznámka předem: tahle věc tam visí už čtrnáct dní a dosud ji nikdo z vedení nezamítl, za nadměrné množství vulgarismů se omlouvám, ale dokreslují emoční náboj pisatele)

Druh: Elf lesní

Popis: Vysoká, všeobecně smradlavá rasa se strašně špičatýma a špinavýma ušima, které používá jako hromosvody. Polovina jich chodí přehnaně rovně, protože má v prdeli narvaný klacek, druhá se naopak hrbí, protože mají na krku okovy.
Elfa lze nejlépe zabít větším množstvím ohně nebo nadměrně hlasité hudby, ale větší sranda je použít past na opice.

Vznik a historie: Přímým předchůdcem elfů jsou housenky. Stejně jako tyto housenky se elfové živí výhradně zeleninou a pampeliškami a stejně jako ony jsou strašně hloupí.
Po mnoha letech vývoje se naučili používat kameny a ve velkém pěstují zelí a řepu, kterou loví ve smečkách. Z této prvobytně pospolné společnosti se o pár století později vyvinulo to, co máme tu smůlu potkávat dnes – elfové se díky svému dlouhému věku naučili číst, přečetli toho strašně moc a i když ničemu nerozumí, o všem si to myslí.

Současné postavení a vztahy s ostatními: Elfové jsou totálně v píči. Ne že by byli ještě víc v píči než ostatní, ale o to víc si na to stěžují a pláčou. Místo aby pomáhali ostatním vyhrabat se z píče, objímají stromy někde stranou, kde se nemotají pod nohama, a zpívají o tom smutné písničky.
Nesnáší je úplně každý, kdo nemá v hlavě nasráno.

Kultura: Elfové objímají stromy, ideálně ve větších skupinách. Jsou to vegetariáni, pacifisté a prostě idioti. Nanejvýš si cení umění vyrábět nízkotučný jogurt a zpívat Internacionálu.

Náboženství: Kdysi věřili v Evu, ale ta byla tak trapná, že na ni zapomněli. Teď věří tomu, že všichni, kdo jdou proti nim, mají support, a že když umřou bez boje, budou moct žít věčně v nějakém jiném světě.

Válečnictví: Musíte se smát, že?

Zajímavosti:
U elfů je to samice, kdo má penis.
Mláďata se rodí slepá a blbá, ale časem začnou aspoň vidět.

Ano, jsem zlý, zapšklý a zbytečně nenávistný. Ale drží mě to při smyslech.

A ostatně soudím, že je Aletheia kripl a že by Jediland měl být aktualizován.

Žádné komentáře: