Dünnsdayle?

Tak máme po volbách, čas vyvětrat a vytřít blitky z ulic. A taky po víc jak šesti letech trochu vymalovat.

Starý design blogu je mrtev, ať žije nový.

Od samého začátku jsem říkal, že přímá volba hlavy státu je blbost, tuplem pokud je to ve státě, kde by nebylo od věci trochu zredukovat všeobecné volební právo. Když jsem pak viděl kandidáty do prvního kola, považoval jsem to celé za docela povedený vtip.
Ona povedenost nicméně vzala dost brzo za své, protože z lidí a z médií se mi pak chtělo častěji brečet než cokoliv jiného. Všem těm, co ještě teď tráví dlouhé hodiny energickými hádkami, doporučuji, aby si konečně zjistili, jak minimální pravomoci ten náš prezident vlastně má. Mezi tyto pravomoci patří například možnost ožrat se na zahraniční cestě jako hovado a uříznout si mezinárodní ostudu. Což se mi zdá celkem fér, na to, co všechno musel kvůli získání svého mandátu udělat, a že za to přijde do toho samého pekla, co zoofilové a lidi, kteří nosí tričko s Che Guevarou.
Ačkoliv jsem dlouho zvažoval, že v druhém kole volit nebudu vůbec, možnost podpořit kohokoliv, kdo je proti Zemanovi, mi nakonec ulehčil Klaus svým humorem ohledně chystané emigrace. Vyhrožování odchodem ze země mě celkově baví po všech volbách, po téhle je to ale ještě dvakrát vtipnější, když přihlédneme k tomu, jak minimální dopad to na fungování státu bude mít, byť tam bude strašit docela dlouho. Vzhledem k tomu, jak je teď republika úžasně rozdělená na dva tábory, to třeba ještě může dopadnout taky prvním pořádným atentátem, žejo. Moje anarchistické já se to dokonce snažilo domluvit, ale Norman má momentálně nějakou práci, tak snad příště.
Pokud má někdo enormní potřebu vyřvat svůj nesouhlas se Zemanem do světa, doporučuji zítřejší téma v akci 2012 rok drabble, 2013 taky, které se na to vyloženě hodí. Kromě zaručeného terapeutického účinku se tak zapojíte i do pokusu o světový rekord.

A ostatně soudím, že by Jediland měl být aktualizován, jinak emigruju.

Žádné komentáře: