Ensimmäinen



From Risa, with (a reasonable amount of) love.



A ostatně soudím, že by Jediland měl být aktualizován.

7 komentářů:

Gwen řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Jessica řekl(a)...

Champie je v Maďarsku. Určitě se ti ozve (pokud to ještě neudělal), až se vrátí do civilizace

Gwen řekl(a)...

Jo... ono je to už vlastně bezpředmětné. Povedlo se mi v práci se na to dostat (zázrak, zázrak) a mám to doma.
Takže tu prosbu smažu.
Jen tam nechám, že se na tu Ecliptiku nedostanu.

Bragi řekl(a)...

A můžeš nějak definovat, co znamená, že se tam nedostaneš? Háže ti to nějaký error? Zkoušelas jiné prohlížeče? Načítá se, nenačítá?

Gwen řekl(a)...

načítá se, načítá se a pak mi zahlásí, že platnost protokolu vypršela.

Zkoušela sem Mozillu, chrome a dokonce i explorer.

Chyba je očividně někde u mě, takže se tím netrap...

Bragi řekl(a)...

Povolil jsem delší odezvu, ale dost pochybuju, že to pomůže, tohle bude nejspíš něco u tebe na DNS. Ostatní věci na Endoře ti jedou? (v podstatě cokoliv z Míst mých nájezdů s výjimkou Lam, Equilibria, Twisted Future a SOSáckých stránek)

Gwen řekl(a)...

No, teď mi to funguje... uvidíme, jak dlouho.