Tillilta

Anžto jsem byl na svém devátém KoprConu poprvé oficiálně jako organizátor, můžu s jistotou říct, že se to oproti klasickému účastnictví liší v podstatě ve dvou věcech.

1. Je to o tři sta korun levnější.
2. Nedokončíte spoustu nadějně rozjetých rozhovorů, protože vás někdo někde děsně akutně potřebuje.

Choval jsem bláhovou naději, že je stihnu dohnat později, ale když jsem pak budovu conu opouštěl jako naprosto poslední, došlo mi, že to asi nevyjde. Takže bych rád využil příležitosti a dokončil myšlenky tady, protože psát report už stejně dávno není cool a nic nového bych nejspíš taky nevymyslel.

Ano, s páteční analýzou conové situace naprosto souhlasím a taky bych to zakázala. Ovšem s věkem to imho nemá co dělat, minimálně tedy ne s naším.

ČD jsou banda vylízaných kriplozmrdů nejhrubšího zrna a někdo by je měl konečně pochytat a vláčet za motorákem.
(to bylo v sobotu, dva dny před tím, než jsme cestou domů vinou nepříznivé povětrnostní situace na trati nabrali něco málo přes 26 hodin zpoždění)

Rozhodně se chci účastnit lovu na medvěda čosijaka, protože dosud jsem odstřelil jen pár bobříků a zas takové terno to nebylo.

Torpéda, vole, jedině. Burn, motherfucker, burn, plasma all the way a tak dále.

Milý zabanovaný agresivní čuráčku, lehce se ti omlouvám za způsobenou újmu, ale nedělá mi vyloženě dobře ani když mě objímají lidé dokonale střízliví, což tys fakt nebyl. A zbytek sis taky zasloužil.

Je na přežití Silvestra v Brně potřeba střelná zbraň, nebo si vystačím s armádní lopatkou a plynovou maskou? Dozvíte se již brzy!

Ta podivná gestikulace znamenala „chceš zachránit?“ a bohužel teda moc nevyšla, ale příště s sebou vezmu nějaký ten Ratimor.

Trička za aktualizaci Jedilandu jsou super nápad, ale zbytečně drahý, vzhledem k očekávanému výsledku absolutně neefektivní a hlavně už jich mám plnou skříň a nosit jde vždycky jenom jedno. Na druhou stranu takové placky, to není vyloženě marný nápad... (řekl a odplížil se někam s fotošopem)

Hellburgerů od Saily už jsem měl, pokud dobře počítám, osm, takže rozhodně doporučuju. Síla není vždy stejná, občas si člověk od srdíčka popláče, jindy pohoda, ale jestli máš rád ostré, je to jasná volba. (řekl a téhož večera si šel dát devátý)

Děcka, neberte drogy, když to nezvládáte. Seriózně, ať už to bylo cokoliv, já tu loni byl na LSD a takovéhle kraviny jsem nedělal.

Dobře dojeď, ser na ni a pamatuj si, že vlajku jsi z nějakého důvodu nechal u nás, jo?

To, kvůli čemu mě Vojtova přítelkyně odtáhla na dámské záchody, za to nestálo. A ještě mám pocit, že mi sprostě lhala, protože to nesvítilo!

Na druhou stranu děkuji Spikovi za to, jak mě po zásluze kousla, bylo to vidět ještě následující víkend a docela hezky to měnilo barvy. Kdybych teď začal dělat divné věci, jakože divnější než obvykle, může za to ona.

To je velký Maďar, ty plantážníku nemytá, hrom aby tě za to pošklebování po poli honil a všechen tvůj alkohol v žinčicu proměnil!

A ostatně soudím, že by Jediland měl být aktualizován.

2 komentáře:

Kendra řekl(a)...

Placky berem taky.

Gwen řekl(a)...

Že ty máš triček plnou skříň mě nezajímá. Já ty tvoje nosit nemůžu, protože pokud si pamatuju, vypadáš jak jednoroční dobrovolník.
Takže chci vlastní.
A placku.
A melodii na mobil.
A čepici.
A transparent, který budu nosit, když se zákeřně přidám k průvodu 501.
A internetový stránky.. moment, ty už vlastně jsou...