Serbiasta, rakkaudella

Téma číslo 1206 na neděli 16. srpna je Moje chyba a 1207 na pondělí 17. Moje poslední šance. Na příslušném místě nejsou vyvěšena proto, že jsem momentálně někde v okolí Srbska jenom s bandou čarodějnic, spacákem a základní výbavou (nůž, škrtadlo, čutora, Čaj) a nedostanu se tudíž možná až do nedělního večera k internetu. Drabbly lze postovat buď sem do komentářů, případně můžou ti odvážnější z vás i založit topicy, tak jako tak budu trochu čarovat s databází.

V dolních Horních Uhrách bylo fajn. Zatímco Praha se vařila v nesnesitelných vedrech, my si užívali příjemných 39 °C ve stínu a baštili u toho domácí melouny a klobásy. Kraj se zdál poněkud vymřelý, ale tentokrát již fungovala wifi, takže byli možná všichni jenom zalezlí. Zpátky do vlasti jsme si pak přivezli mimo jiné i několik v noci pracně uloupených řízků zahradního ibišku, který, jak jsme zjistili cestou zpátky, roste i v Kopřivnici před Saily. Kromě budoucí ozdoby zahrady jsem tam ale ulovil i další Čaj (35% bylinkový digestiv, tmavě zelený) a do kompletní sbírky mi tedy chybí jen čtyři.

Z jednoho nedávného melouchu, jehož povaha je přísně tajná, mi zbylo přibližně 14 kilo rozličných jednorázových imbusů, převážně pětek a šestek ve tvaru L. Ne, nevykradl jsem železářství ani nehodlám rozjíždět konkurenční firmu k Ikea, prostě jsem ten balast neměl kam vyhodit a rád bych pro něj teď našel nějaké veselé druhotné využití. Pár jich padne na takové to zahradní větrem rozhýbávané cinkadlo, protože ten zvuk se mi fakt líbí a Leontýnka z něj taky vypadala dost nadšeně, na kočičí poměry, ale zbytek těžko říct. Dokonce ani netuším, co to je za slitinu a při jaké teplotě se taví, ale i když je teď venku fakt hic, stačit to asi nebude a stavět si pec se mi moc nechce. Nějaké nápady, lide?

A ostatně soudím, že by Jediland měl být aktualizován.

Žádné komentáře: