Döömdö '15

Volejte sláva a tři dny se radujte, po dlouhé době bude zase kde psát drabbly!


Poníženě přiznávám, že ač ty stránky minimálně jednou týdně navštívím, na duben jsem tak nějak úplně zapomněl a vůbec nemám vymyšlenou letošní koncepci. Už loni jsem si sice poznamenal, že by možná stálo za to rozepsat onu patálii, kdy Edvin vyvedl Židy z Egypta, ale moc se mi do toho nechce a hlavně by pak ta šipka na nové světy byla poněkud matoucí. Přímo se tedy nabízí využít [stvoření Mjödlandu], kde bude prostor i pro nějaké ty očekávané kytky, ovšem to je zas trochu vágní a rozhodně ne moc zábavné. Naproti tomu celoplanetární blázinec na Adleru 5 nabízí zábavy až moc, ani bych to nemusel házet do blankversu, a daleká budoucnost nabízí celou řadu možností, jak to ještě trochu vyšperkovat. Případné návrhy rozhodně uvítám, i když realizaci v rámci DMD slíbit nemůžu, a preventivně si jdu připravit svěrací kazajku, kdyby mě nic lepšího nenapadlo. V nejhorším případě můžu počkat na první téma a náhlé osvícení, ale spoléhat na to nebudu.
Simbacca bude žrát věci, duh.

Příště se rozepíšu o tom, proč je Korán fakt špatná fanfikce, proč mě možná v dubnu někdo odpráskne a proč ostatně soudím, že by Jediland měl být aktualizován.

Žádné komentáře: