Tillilla

To si tak člověk říká, že ten report z KoprConu napíše hned po drabblech, a najednou je měsíc a většina vzpomínek fuč. Inu, snaha bude.

Letos podesáté, jestli dobře počítám, takže lokálních pádů na další ročníky už mi moc nezbývá. KoprCon 2015 byl každopádně za mě jeden z nejklidnějších ročníků, nejen díky zkušené skvadře organizátorů a včasným přípravám. Nedostavil se žádný agresivní ožrala, žádná alergická reakce na medovou sračku z Moravy, žádné nervové zhroucení, žádný urvaný záchod a to sklo u tělocvičen je prý rozbité už pár let a už pár let se nad tím pokaždé zas někdo pozastaví. Pozitivním shledávám rovněž fakt, že cestou zpátky navzdory sněžení nezamrzly vlaky jako minule. Nebýt těch dvou trotlů, co měli tu potřebu zpříjemnit nám noc svou schopností se opít jako děcka už v pátek večer, zvracet na celou (naštěstí malou) tělocvičnu a představovat potenciální nebezpečí, že se v tom zadusí, vlastně by to byl asi ten nejklidnější con vůbec. Ještě jednou a jmenovitě díky Artoo, bez jejíž pomoci to tam mohlo dopadnout velmi nepěkně.
Přestože docela dost pravidelných účastníků nedorazilo, pořád bylo s kým mluvit, komu léčit Čajem zánět dásní a komu upíjet z pětilitrového barelu medoviny. Bylo dokonce i komu přednášet o textových rpg! Dav přišel, byl zaujat a navíc živě diskutoval, což se jen tak někde nepovede, takže ty dvě minuty příprav se opravdu vyplatily. Taky jsem prý zkazil něco moc krásného, což mě vzhledem k diskrétně skrytému kontextu tuze těší, a schoval po objektu školy tolik kreditů do tomboly, že je děti budou nacházet ještě pár let. V Saily tentokrát nasadili speciální nabídku, na kterou se vyplatilo si počkat a jít dvakrát, a s Maďarem v duši se dali přežít i ti dva vtíraví mudrcové. Spát jsem sice oba dva dny šel až po osmé hodině ráno, ale to k tomu tak nějak patří a rozhodně jsem nebyl jediný.

Prostě nikdo neumřel, nikdo se předčasně nenarodil, ztratila se jenom jedna židle a osobně považuji za největší katastrofu to, že jsem se s Vallou loučil v trenkách. Kdyby příští poslední ročník byl zrovna takový, ke štěstí mi bude chybět akorát imbus desítka.
A ostatně soudím, že by Jediland měl být aktualizován.

Žádné komentáře: