Pohjoinen tuuli

(aneb slibovaná doom metalová variace na Severní vítr)

Jdu odstavným pruhem se svým černým druhem
a ve vzduchu zavání mord.
Chmury se vrší a furt jenom prší
a vítr je na garde kord.
Noc kolem má oči a opilec močí
a mně se chce strašlivě spát.
Tak šlápnu do louže, a trávy, co klouže,
já nechci tu hodinu stát.

Vítr nad Zlínem je krutý, vnáší nám do srdcí splín,
jak na prsten v Ásgardu skutý dopadá stín na spící Zlín.

Kol tma jako v Helu a spousta bordelu
a já vůl si nevzal boken.
Vlk na měsíc vyje a kdo může, pije,
jen děti tu čumí z oken.
Zda bude můj osud mi přát jako dosud,
tak nikdy už nedojdu dom,
neb někde po cestě mě v kožené vestě
umlátí neznámý Rom.

Vítr nad Zlínem je krutý, vnáší nám do srdcí splín,
jak na prsten v Ásgardu skutý dopadá stín na spící Zlín.

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :D:D:D:D:D

Anonymní řekl(a)...

Ale hovno holcickovsky, to je jen vyraz totalniho uzemneni....mozna to semtam prezenu,uznavam. :) Ja bych na Lukase taky neco prasknul, ale vyjimecne se nechci zachovat jako kurva....

Anonymní řekl(a)...

Klídek holka, moc to řešíš, a klidně na něj něco práskni, já si z něj za to pak budu utahovat a všichni budou spokojený ;)

Michi

Anonymní řekl(a)...

Holka???? Nehraj si s ohnem, slecinko. Takhle uz me hodne dlouho nikdo nevytocil, naposled Banikovci v metru... :) A nic na nej neprasknu, to by se ti tak libilo,co? :P

Anonymní řekl(a)...

Já si ráda hraju s ohněm, zeptej se Lukáše, nicméně to jak si strašně bráníš svou mužnost vypadá ještě víc zženštile, slečinko ;)
Ale jako přirovnávat mě k Baníkovcům.. jako bych ti někdy vzala šálu..

A samozřejmě že líbilo, kdyby se mi to nelíbilo, tak to nechci vědět, žeano :)

Anonymní řekl(a)...

Salu si mi sice nevzala, ale pripravilas me o posledni zbytky sebevedomi. To bolelo...

Anonymní řekl(a)...

Já jen ve tvém vlastním zájmu doufám, že jsi svou poslední zprávu nemyslel seriózně, protože by to bylo smutné..

Anonymní řekl(a)...

Všichni jste brambory. Tak.

Anonymní řekl(a)...

Brambory sou nic moc, ja radsi rejzi.

Bragi řekl(a)...

Knedlíky ftw!

Anonymní řekl(a)...

Rejže je pro ženský ( ;) ). A vůbec, co by tomu řekl král bramborových lidí?

Anonymní řekl(a)...

Poslu na nej armadu ryzovych lidicek,ty sou sice mensi,ale je jich vic. VIC! Mnohem vic!!!

Anonymní řekl(a)...

Král bramborových lidí je všemocný! Kam se na něj všechna rýže, nudle, knedlíky apod. hrabou!
Brabenců je taky víc než lidí a nemaj šanci. Byť jsou občas inteligentnější..