Döömdö

Čtyři příspěvky během osmi dnů, já asi fetuju nebo co...
Každopádně tenhle bude fakt rychlý.

Kdyby nááááhodou někdo trpěl absťákem, že celý rok nemohl nikde ani trochu psát drabbly, tak dnes bylo oficiálně vyhlášeno páté DMD. A i banner se letos náramně povedl, behold:




Co se týče avizovaného storyarcu „Edvin v říši divů“, nechtělo se mi moc spoléhat na první téma a radši jsem si ho [napsal stranou], ono to neuškodí. Ústřední postavy se každopádně s největší pravděpodobností ustálily na triu E+B+D a už se na tu jízdu moc těší. Stejně tak Simbacca s novým fandomem, provizorně nazvaným „Simba žere věci“.

A ostatně soudím, že by Jediland měl být aktualizován.

5 komentářů:

Gwen řekl(a)...

Esi fetuješ, řekni co, já bych si taky, s dovolením, vzala.
Zatraceně sem se sekla a ve všem a to nejni dobrý.

Bragi řekl(a)...

Tak to budou asi kočičí chlupy.
Každopádně to zas až tak nedoporučuju, protože sice po tom píšeš jako fretka, ale zásadně jinam, než bys měla...

Gwen řekl(a)...

Hmmm.. kočičí chlupy nepřicházejí v úvahu (táta - alergie). Myslíš, že by podobně mohly fungovat chlupy z džungaráka?

Bragi řekl(a)...

Já myslím, že určitě, jenom si dej bacha, ať ho omylem nešňupneš celého. To by byla pro oba pěkně blbá smrt.

Anonymní řekl(a)...

Na již dříve mnohokrát nakousnutý a okousaný fandom "Simba žere věci" se velice těším. Vždycky pobaví.
A na Edvina vždy a kdykoliv rovněž :)
*juchů, DMD!*